tagged...
1. Adakah anda rasa anda HOT?
Saye bukan org yg suke membajetkan diri...
2. Update wallpaper anda guna sekarang.
3. Cerita about this picture
Ok, ni wallpaper lappy saye...
Hitam sbb sy suka warna hitam...
Abstract, so x reti nakterangkan, tp bnyk line...
4. Kali terakhir makan pizza.2 bln lepas dgn housemate saye... Mr David...
tetiba rase cm nak mkn Pizza Hut, dia sorg je yg nak ekot...
5. Lagu terakhir anda dengar.
Neyo - One In A Million
6. Apa yang and buat selain selesaikan tag ni?
Facebook n Forsmpring... hehehe...
7. Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
- Family ~ Abang...
- Kawan2 ~ Yan, Hiz n Ian...
- Sedara kat Kedah ~ Abang Long, Along...
- Sedara kat S'wak ~ Boy
- Student ~ Mr. Ian... hahaha... Bluffing
8. Tag lagi 5 orang
1. 1. Norfa
2. 2. Zafirah
3. 3. Yuyu
4. 4. Mieza
5. 5. Aziz
9. Siapa orang nombor 1 dengan anda?
My Close Junior in CCU, Kent...
10. Katakan sesuatu kepada orang nombor 5.
Hmmm... nak kate ape ek???
11. Nombor 3 ada hubungan dengan siapa?
saye x tau le si dak yuyu ni dah ade org punye ke belom...
12. Bagaimana pula dengan nombor 2
Budak kecik ni pun x tau la status dia...
13. Kata-kata cinta pada orang nombor 4?
Kekasih gelapku... wakakaka
14. Berikan 4 fakta yang anda tahu tentang orang yang anda tag:
1. 1. Islam
2. 2. Melayu
3. 3. Makan
4. 4. Minum

Comments
kebebasan itu penting masa muda2..
huhu.. :D