Penatnya....
Hari Pendaftaran Pelajar Baru Ambilan Julai 2009
IPGM Kampus Bahasa Antarabangsa
Hari ni saya jaga koperasi IPBA, rasa mcm nak x nak je memula tue...
ye r, sbb nak kena deal dgn parent n even org yg kt sendiri x kenal kan...
Tp yg buat sy penat ialah sbb kena pgg duit...
aduss.... berpinar biji mata ni...
bukan ape... dah la smlm masa beli brg mhl hampir terbayar lebih seratus...
lagi satu yg sy x suka bau duit tue...
cuba bayangkan kat mana org simpan duit tue...
pastue pass sana, pass sini n big possiblities utk kuman merebak via duit gak...
Opss... teringat plak nak kena pg Audi utk setttlekan time...
japg lewat plak...
Huhu... Letih wooo....
IPGM Kampus Bahasa Antarabangsa
Hari ni saya jaga koperasi IPBA, rasa mcm nak x nak je memula tue...
ye r, sbb nak kena deal dgn parent n even org yg kt sendiri x kenal kan...
Tp yg buat sy penat ialah sbb kena pgg duit...
aduss.... berpinar biji mata ni...
bukan ape... dah la smlm masa beli brg mhl hampir terbayar lebih seratus...
lagi satu yg sy x suka bau duit tue...
cuba bayangkan kat mana org simpan duit tue...
pastue pass sana, pass sini n big possiblities utk kuman merebak via duit gak...
Opss... teringat plak nak kena pg Audi utk setttlekan time...
japg lewat plak...
Huhu... Letih wooo....
Comments
Skang ni br buka kat Block 3...
ntah le jual ape...
Aku dah kurang kat koperasi la skang nie...
Aku bz dgn bdn laen...
berkhidmat utk wrga ipba..
slamat berkhdimat