Kelas Aku.... PISMP Co3 IPBA
Dah lama x post ni... x de idea plak nak start mcm mana...





tetiba teringat kat klasmate aku...
Kelas aku ni lebih dikenali dengan nama Geng 21... sebab ktorang semua seramai 21 orang lelaki... haha..
satu2nye kelas yang lelaki sahaja dlm sebuah kelas di IPGM seluruh M'sia...
Ktorg buat major Kajian Sosial, n minor Pendidikan Jasmani n Bahasa Melayu...
Mempunyai beberapa Ayah angkat dan seorang Ibu angkat yang menjaga kami sepanjang di IPBA...
Ayah Angkat kami adalah En. Tahir Kamaruzaman, En. Baseni Jantra, dan En. Hamzah. manakala Ibu kesayangan kami adalah Pn. Noraini Tahir...
Ktorg bernasib baek la... sebab dalm kelas ktorg ada LCD... so, setiap kali ada presentation x pyh le pg book Studio... Ni la suasana dalam kelas aku...
Kusyuknye Daud... Pa'an wat per tue??? Tgok Depan la...
Aktiviti Semasa x de lect...
Jgn main SMS la... Ape r macha ni???
Dr. Siti Hajar sedang membetulkan kesilapan Rancangan Mengajar utk Micro teaching Next Week...
Ni Koridor depan Kelas aku... Bersih x???
Tgh Kusyuk wat per tue??? Mana yg laen???
Huhu... Tym NL... huhu... blajar ngan LCD...
Td blaja ngan LCD.... Skang ni Tgh present ngan LCD plak... Eh, tgn sape tgh amik gambar tue???? sebok tol...
Comments