Thursday, 12 August 2010

P1 Wimax Modem...

I am one of the user of P1 Wimax...
undoubtedly, it's fast for some place...
but some other place it is very slow...
sometimes having it is very handy and powerful...
But some other times, it is very indescribable...
Whoaaaa....



Okay...
I'm truly a wimax user as I got 2 account with it...
one is P1 Wimax Home Pro package...


And another one is P1 Wiggy prepaid account...
Actually it's free as I'm a loyal customer...
hehehe...
wanna see the gift package that I got???


And It got this inside it...
So cute isn't???

But Now, I'm craving for thissss!!!!
this modem is sleek, elegance and modern...
Waaaaaa.... new Modem is damn cute...
What should I do ha????

My Love

It's my love...
Got no idea what to write here...
but the internet connection is so fast, and I juz dunno what to do...
So, I upload my baby...

Baby, Baby, Baby ooooo...


Relief Class...

Kelas 1 Zuhal...
Relief guru sebab guru x sihat...





Sebab x tau nak buat apa dengan budak-budak kecik ni, saya suruh je dorg siapkan kerja rumah... hehehe...

Tuesday, 10 August 2010

Salam Ramadhan


Selamat Berpuasa
Menahan Diri dari Nafsu, Lapar dan Dahaga

kepada

Semua Umat Islam

Di Seluruh Dunia

P/S: Perbanyakkanlah amalan sepanjang Ramadhan yang mulia ini...

 

Friday, 6 August 2010

Berkenalan dengan Murid Masa Kini...

Ketua Kelas: Bangun....

Saya: Assalamualaikum Kelas...

Kelas: Waalaikumusalam Cikgu Hizrian...

Saya: Ok... Sebelum duduk, awak tengok bawah meja dan kerusi awak dulu...
apa yang awak nampak?
Ada sampah kan... sebelum duduk, cikgu nak semua orang kutip dan buang sampah-sampah tu dulu...

Murid: semua kutip sampah dan buang

Saya: Baiklah kelas, sebelum kita mulakan pelajaran, cikgu nak berkenalan dengan semua orang...
bacakan biodata ringkas dulu
 Ok... ada apa-apa soalan tak?

Murid: berebut-rebut nak angkat tangan tanya soalan

Saya: Wowww.... ramainya nak tanya soalan...
baiklah, cikgu cuba jawap satu persatu ye...

Murid A: Berapa umur cikgu?
Saya: Hmmm... 23 tahun...
Kelas: Eh... Mudanya...

Murid B: Cikgu dah ade Girlfriend?
Saya: Errrrrkkkk... next question Please...
Kelas: alaaaaa cikgu... cakap la...
Saya: Rahsia... OK... next question please...

Murid C: Cikgu kaya tak?
Saya: hmmm... materialistik betul budak-budak ni cikgu x kaya...
Kelas: laaa... ye ke? Habis, cikgu miskin ke?
Saya: Hmmmm... tak de la miskin...
Kelas: OOOOoooooo...


Murid D: Cikgu minat JB x?
Saya: ha??? JB Johor Bahru ke? cikgu pernah pegi, tp nak buat apa minat JB?
Kelas: Bukan Johor Bahru la cikgu... Justin Beiber la...
Saya: Omaigod... tolong la ye... I'm sick of that name after I came here...
Kelas: kenapa cikgu? jeles ek...
Saya: takdenye saya nak jeles, bila datang sekolah ni saya asyik dengar nama dia je... MUAK!!!
Kelas: OK...

Hmmm.... Banyak gila kot soalan merapu budak2 ni...
kepada korang2 ni... x yah la layan sangat soalan budak2 ni...

P/S:lupa plak nak bgtau... Semua perbualan ini tidak direkodkan... hahaha