Saturday, 16 January 2010

Sabtu ketiga 2010...

Hmm... dah masuk hari sabtu ketiga dah utk taun 2010 ni kan...
x sedar pun masa berlalu dgn cepat...
sebenarnya, nak citer plan utk buat ari ni jer, cam mls jer nak buat, tp dr x de buat ape2 baik gak buat kan....(jgn pening2 ok)

Plan:

00:00
Tgok Muvee "Twilight"
hmmm... citer ni dah lama kluar, tp br trase nak tgok...

02:30
Tido
ngantuk r...

09:00
Bangun tido...
Ye r, ari ni kan cuti, ni je r tym utk bgn lmbt...(x tggl subuh tau)

10:00
Maen game FB, update blog n sbgnya...
lama x update blog ni kan...
Game FB nak kna maintain ari2...

12:00
Kemas Bilik
kena kemas bilik n umah elok2...
klu x bersih n kemas, x dpt pindah blok 8...
huhuhu... Blok 8, Wait For Me... I'll be there on March...

14:00
Rilek2
maen game ker, tgok muvee ker, mkn ker, ape2 je r...
free tym kejap...
(plus, tym nie panas nak duduk kat luar... huhuhu sori x thn panas)

16:30
Basuh keta...
Keta dah kotor gile dah... adoyai...
(eh???!!! Syampoo kete x bli lg... nak kuar kjap r bli syampoo)

17.30
Kluar jejalan r kot... ingat nak lepak2 kat Perdana Lake Garden r ptg nie...
huhu... jln sorg2 lyn blues bezz gak nie...
(hehe... awek2 adalah dilarang sama skali buat masa skarang, kwn x pe)

18:45
Blik hotel
(Cheeehhhh.... Bajet duduk Hotel jer, pdhal duduk HOSTEL jer... x per, prasan sket)

20:00
Kluar mkn kot, pastue blik tgok Tv ke, wat la ape2 keje yg leh wat...

23:00
Muvee tym blik...
Midnight muvee kat bilik...

Harap2 semua plan ni berjalan dgn lancar...
Amin...

P/S: Kecik, ko dah janji nak basuh keta dgn aku kan... so fhm2 la...

2 comments:

ɥ˙ɐ˙ı˙ɹ˙ʞ˙n˙ʎ˙s ɐ˙u˙ɐ said...

weh,ada blok 8 dah sekarang?!

HizRyanz said...

Blok 8 n 9...
patutnye utk cikgu2 KDP...