Tuesday, 23 June 2009

Kelas dah mula

Dah lama rasanya x update blog nie...
mls plak rasenyer...
huhu...

Oklah... ni nak citer mende baru nie...
klas utk sem baru ni dah start dah...
tgok jadual pack sesangat plak...
aduss..... ni yg x besh nie...

Jawatan???
huhu... x pegang ape2 jawatan pun...
ye r, last sem bnyk dah pegang..
nnt gile kuasa plak kan... kah3x...
ala, bg jer bdk2 yg x penah pegang jwtn buat keje...
ape2 pun, tahniah utk Firdaus as Monitor n Uzair as Presiden BIG...

Ckp psl BIG, tgok pd jadual next 2 week, tp mcm x sempat plak...
bznye sem nie yer...
ade plak dgr cter nak pusing Pangkor lg...
Teringin nak ikut gak, tp hrp2 penyakit2 ni dah Ok lar..
klu x, ade plak org kene msk PPUM lg...

Smlm junior br masuk, tp KPLI (Pedalaman) lar...
bnyk dr Sabah n Sarawak jer tgok....
Lelaki??? dr 41 org juz ade 4 org jer, n sorg jer melayu...
kebanyakan yg masuk ni plak Bumiputera je r...
Klu junior PISMP, nak msk 13 Julai ni....
tu ler tarikh ktorg nak pg BIG, tp postpone dulu kot...

Ok la, sy dah x tau plak nak cter ape...
nnt sy update lg yer...

P/S: Sedihnya, jd org bawahan je Sem nie...

3 comments:

Ibuhani said...

PISMP ambilan Julai masuk 13? Result pengambilan bila kuar ye?

~M i z a ~ said...

baguih la tak gila kosa sem nih...hahaha!
next sem gila kosa blik...
normal la weh
hahaha!

AISHAH roslan said...

salam.
aah, betul la tu.
dat day ade g menara celcom tu.
org aloq staq gak ke?