Friday, 8 May 2009

Dah discharge....

Sori ye pada kwn-kwn... lama x update blog nie...

1 Mei lepas pegi Muar untuk Kenduri kakak Uzair... Tido kat Umah Ijan....
tp demam plak... ingatkan demam biase jer, upenye makin teruk smpai x leh nak blik naek motor...
huhu... terpaksa le menumpang kete Ucu Ijan blik Ke KL... (Mekasih bebanyak kat Ucu, Mak n sedara mara Ijan)...

Smpai KL pg la Klinik, kene amik darah plak, dgn mata merah, sumer merah giler, suhu tinggi n mcm2 lagi la... mlmnyer kene masuk air kat PTJ Trauma dan Kecemasan di PPUM... huhu... 4 botol air kene masuk....

pastue ari Rabu plak, kene masuk Wad 11U kat PPUM sbb Denggi... huhu... duduk le kat wad tue 3 hr... nasib baik le 3 hr je... p yg x leh blah nye, 24 jam kene masuk air... ntah brape botol ntah, x sempat nak kira plak...

dlm pkl 3ptg td dah bleh keluar wad... Yes3x... besh2x...
Japg blik Kedah plak... huhu...MC seploh ari... tp x la smpai seploh ari kat Kedah... kejap jer...
mayb 12 aribulan dah blik cni.... huhu... event besar sedang menunggu... mana bleh lepas...

Oklah, tu jer la coretan utk mlm nie...
Assalamualaikum...

7 comments:

Ibuhani said...

denggi kena minum byk air.....

~M i z a ~ said...

la..bila msa kna denggi nih???
cousin aku dlu pun kna denggi gak.
then 1 hari tu, dia ngidam nk mkn ketam..
tok aku pun msak la n bwk g spital..
pas mkn trus ok.haha!

Ilidina.. said...

la...ble mse plak kne denggi nie?anyway..blik ipba cpat..hehe..

Norfa90.com said...

salam..moga cpt sembuh..

fatin said...

get well soon!
=)

asyraf said...

weh~!!
ak tgk berita..
mmg byk penyakit dtg dr kedah dowh...hahha
ko blk kedah plak tue..hahaha

HizRyanz said...

IbuHani~ Thanx 4 da nasihat ye auntie... Doc pon pesan yg sama...

Miza~ dah seminggu lbih la...
nak mkn apenye??? selera mkn pon x de...

Ilidina~ dah blik IPBA dah... 2 mei aritue...

Norfa~ Wsalam... thanx 4 da wish...

Fatin~ Thanx fatin...

Asyraf~ ye r 2...