Monday, 2 March 2009

Kucar-Kacir

Ape yg dah jadi nie???
Segala apa yg dah dirancang mcm x jd...
Dan mungkin susah nak jd....
Siapa yg harus kita salahkan????
Aaahhhhhh!!!!!!!!! Tension....

Mula-mula dengan SBE... tarikh pun x tau bile... n tetiba je ckp next week...
bengang betul dgn pengurusan Kelas n Pengurusan Sistem Praktikum nie....
Apa la yg membuatkan dorg ni jadi lembab sgt nak bertindak...

KAGUM kebangsaan plak... kenapa la pengurusan kagum buat keje teruk mcm tue???
Nak save bajet ke nak songlap dwet??? Aaahhh... Ape2 la... (Sy x tuduh)...
Kenapa x de preparation lgsung??? Adus... mmg rebah le IPGM KBA tahun nie...

Assignment plak... Kan ari tue dah bincang setiap lec bg time yg berbeza... skang ni bg menimbun plak... Masa pun x mencukupi... Mana ada masa ktorg nak wat discussion??? klu by Individual x per gak... nie by Group... ktorg ni bkn duduk dekat2 lar... Dah le SBE, Cuti, n Kagum is VERY around the corner... Ape la nak jd...

Skang nie semua dah jd kucar-kacir... Cuba la fikir dulu sebelum buat sesuatu keputusan sama ada setiap keputusan tue akan menjejaskan org lain atau x... Skang ni sape yg susah????

No comments: