Thursday, 6 November 2008

Nak Emo Kejap...

Dalam sibuk n asyik study leh lak timbulkan isu yg bezz gler utk didengar....
bleh lak kaitkan KAWAN dalam sesebuah teori pembelajaran, Motivasi n mcm2 lagi...

So, Setelah fikir masak-masak.... Aku pun dengan nekad telah mengeluarkan seorang kawan dari friend list....
Bukan nak ungkit atau ape2... tp tolong hormat org sama.... kalau setakat kawan utk menggunakan orang itu baik x payah... so, aku pun ingat aku banyak gunakan KAWAN AKU yang baik ni... aku dengan seikhlas hati ingin melupakan segala kejahatan aku kepadanya, dan x mahu menggunakan dia lagi... so, aku pun telah mengeluarkan dia dari senarai friend list... So, sesape yang dlm featured friends aku yang dah hilang tue... aku agak itulah orangnya...

P/S: Bukan sepanjang masa boleh joke okay... Kalau Awie pun bleh Emo... xkan aku x bleh???

No comments: