Thursday, 11 September 2008

Kelas Aku.... PISMP Co3 IPBA

Dah lama x post ni... x de idea plak nak start mcm mana...
tetiba teringat kat klasmate aku...

Kelas aku ni lebih dikenali dengan nama Geng 21... sebab ktorang semua seramai 21 orang lelaki... haha..
satu2nye kelas yang lelaki sahaja dlm sebuah kelas di IPGM seluruh M'sia...
Ktorg buat major Kajian Sosial, n minor Pendidikan Jasmani n Bahasa Melayu...
Mempunyai beberapa Ayah angkat dan seorang Ibu angkat yang menjaga kami sepanjang di IPBA...
Ayah Angkat kami adalah En. Tahir Kamaruzaman, En. Baseni Jantra, dan En. Hamzah. manakala Ibu kesayangan kami adalah Pn. Noraini Tahir...

Ktorg bernasib baek la... sebab dalm kelas ktorg ada LCD... so, setiap kali ada presentation x pyh le pg book Studio... Ni la suasana dalam kelas aku...

Kusyuknye Daud... Pa'an wat per tue??? Tgok Depan la...

Aktiviti Semasa x de lect...
 
Jgn main SMS la... Ape r macha ni???


Dr. Siti Hajar sedang membetulkan kesilapan Rancangan Mengajar utk Micro teaching Next Week...

Ni Koridor depan Kelas aku... Bersih x???

Tgh Kusyuk wat per tue??? Mana yg laen???

Huhu... Tym NL... huhu... blajar ngan LCD...
 
Td blaja ngan LCD.... Skang ni Tgh present ngan LCD plak... Eh, tgn sape tgh amik gambar tue???? sebok tol...

 Owh... Present Discussion NL ek??? ni grup aku... nape Ami leh nyebok lak???

Kawan Baik.... huhu...Tgok, Lecturer x de... pon leh wat keje gak... x tau le keje ape...
tp Ami ngan Syamil ni mmg suka discuss...mcm2 dorg discuss...

Ni la sebahagian dari kehidupan kami di IPBA... Cerita di Hostel lain plak...
Kalau rajin nnt aku tulis lg...

3 comments:

stock pick said...

wow, very special, i like it.

hilmizulfadli said...

Mmg ak dgn syamil baik.. 'baik sgt'.. tek mak hang la..

Pame 26 said...

wui, I nk emel Pa'an hengget tu bley?Suru die add aku kt YM