Thursday, 21 August 2008

Pendang....

Salam semua...
2minggu ni aku balik Pendang... dah lama x balik... rase rindu sikit ngan pendang...
ni dah masuk hari ketiga aku kat rumah... rase mcm dah boring giler... nasib baik la aku juz blik rumah 2 minggu jer.. kalau sebulan... mau kojol kebosanan aku kat sini...

Pendang ni bukan besar sangat tp merupakan sebuah pekin kecil yang aman makmur yang terdiri dari berbagai kaum yang bersatu padu... kalau pagi2 boleh pegi kat tasik MADA tgok org joging2... klu x nak tgok boleh jogging sekali boleh meredakan tekanan kita...

Pekan ni still x tercemar dari segala anasir yang teruk la... tp kalau setakat budak Hiphop, Skinhead, Punk n mcm2 tue ade je kat cni...


nnt aku tulis lagi ye psl pendang... lgpun gambar x amik lg...

No comments: