Sunday, 20 July 2008

LC 135

Huhu.. aku nak beli lg satu LC135... ye r nak bawak kat KL ni kan senang... nak gerak ke mana2 pun x yah la nak curik motor kengkawan... skang ni aku br je beli tp x leh bwk dtg KL... apela nasib diriku yang malang ini... yg tambah x bez nye adalah bile motor yang dibeli tue didaftar atas nama adik aku yang guna motor aku... tension nyer... n bile aku balik kedah pun aku bukan leh naik motor aku... kene naik motor lama bapak aku gak... kalau nak naik kete teruk gak aku sebab nak kene tuang minyak kete lagi... in fact kete kesayangan bapak aku tue dah le kuat mkn minyak...tp x per sebab keter tue sedap dipandu so, aku kire pejam sebelah mata je la... sambung balik citer LC td... asalnye parent aku nak amik Plat KCH xxxx... tapi yang dapat KCG xxxx... timing lak x betul... bg ktorg... nombor tue x brape penting sgt... huruf tue penting... so, harap2 jadik le dorg amik kete ke moto ke bg amik no KCH... huhu.... hopefully dpt VIVA 1000cc Premium... n no keter tue mesti la ade banyak no 7.... hahaha.... harap2 dpt plat KCH 7777 ye r KCH tue maksudnye Kereta Cikgu Hizrian xpun Kereta Cikgu Hajijah.

3 comments:

ilyana kamaruddin said...
This comment has been removed by the author.
ilyana kamaruddin said...

ala yan kcg ok pe..ko kn ske kcg so kcg 2 kre je la sngkatn kt kucing...hehehehhehe

HizRyanz Roslee said...

Tp plat KCG x bezz ler...
aku x kire... aku nak gak plat KCH...
klu x dpt aku x nak blik rayer...