Monday, 28 July 2008

Kereta Maksiat???!!!!

Sebenarnyua x de ape-ape pun yang nak ditulis... tp idea dtg bile aku terdengar bunyi bunyi keta td... aku rase pelik lak... nape ada lak keta yg dtg tgh2 mlm nie... pelik2... so, aku pun tgok r ke bwh... rupenye keta x...

aku raser td keta x elok jer parking kat blakang block... camne lak leh bjalan nie.. tp bukan tue yg aku nak ckp kat cnie.. terdapat sedikit kekecohan yg berlaku bile upenye tayar keta x pecah. patut r berenti je kat c2...

okay... balik pade asal usul keta x. keta nie patutnye bukan keta yang tayar pecah tue... tp keta x warna m... tp kerta tue dah x ciden truk kaw2 nyer... aku rase tue dah menjadi petanda bhw keta tue merupakan keta x...so, bile keta asal tue dah xciden. kena la ganti baru oleh pengguna yg mengguna keta tue sewaktu kejadian... so keta x telah menjadi baru dengan x brape otomatiknyer...

selepas sebulan gak r kejadian malang tersebut... keta x yg baru telah tiba... so, parent dier dtg r dr kg yg agak ulu... tp kesian parent die x brape tau psl aktiviti keta x nie... afta parent dier balik selepas membayar duit keta x nie... dia pun blik ke bilik utk menyimpan baju... upenye betul seperti yang dijangkakan oleh banyak pihak... perangai lamenye berulang kembali... die telah pergi ke tempat yang selalu dikunjunginya... aku pun x brapa sure psl tmpat tue whether betul ke tempat tue yg die pegi or tempat lain...

yang menyebabkan aku panas ati skang nie ialah::::
1. bile nak pulang balik duit aku???
2. aku nak tgok resit topup touch n go aku...(katanye dah topup balik)
3. bile nak beli brg aku yg die guna smpai abis...(mentang2 satu bilik)
4.nape x jd pindah bilik????(penakut kot)

So, lepas ni klu die nak ketuk awek@bini dier aku x kisah... yg penting aku dpt ape yg aku nak...

sape2 yg bace n terase tue... fhm2 je la ek...

1 comment:

aFiQ said...

aK tEraSA do...