Sunday, 20 July 2008

Internet Broadband My Celcom 3G

Tolong la wei... aku dah tensyen sgt pasal bende nie... tlg la jgn bebankan pemikiran aku dengan bende2 broadband nie.. in fact, aku juz tlg daftar dan carikan je... tp nak wat cam ne reception kat IPBA yang berada di tepi hutan di Bnmadar Kuala Lumpur ini sangatla teruk so korang harusla faham2 sendiri... x pun korang nak aku bayar balik duit korang n aku gune sesorg jer???? or kiter sumer rugi n aku g terminate je perkhidmatan yang tidak terlalu menguntungkan semua ini??? so respon la balik yer...
n lagi satu... tlg jgn tanya aku psl bende YM nie sbb aku x berminat psl beende2 tue... in fact bg aku bende YM ni hanya untuk org Gatal kat IPBA jer... hahahahaha... sper yang terasa tue faham2 la sendiri ek... hahahahaha

2 comments:

ilyana kamaruddin said...

ak pnh ty ko de ym..so dikre cena plak??ym utk chat ngan kengkwn jela..

HizRyanz Roslee said...

ko trase ker???
aku tujukan khas buat kecik...
tp ko trase so kire aku tujukan secara amnya tuk ko skali...