Skip to main content

Posts

Featured

Kursus Umrah

Assalamualaikum...

3 hari cuti korang buat apa?
Ryan x ada buat apa sangat pun, duduk rumah habiskan beberapu buku yang belum sempat dibaca. Koleksi buku Ryan banyak suka beli tapi tak sempat baca. so, rasanya ni la masa yang sesduai untuk Ryan baca segala buku, majalah, novel tu kan. Ok la, Ryan bukan nak cakap sangat pasal novel atau buku tu. Ryan nak cakap pasal Kursus Umrah yang Ryan pergi hari Sabtu lepas di Putrajaya.

Oleh sebab Ryan dijadualkan untuk menunaikan Umrah bulan November nanti, Ryan ada la buat persediaan sikit untuk buat ibadah ni kan. tak kan nak pergi Umrah tanpa persediaan apa-apa kan. Jadi, tumpang tak ada apa-apa program hari sabtu, Ryan pun pergi la Ke Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin atau lebih mudah kita panggil Masjid Besi

Program Kursus Umrah Percuma Anjuran TH ni diadakan setiap minggu pada jam 9.00 pagi. Jadi siapa yang nak belajar pasal umrah ni boleh la pergi. Ryan rasa kursus ni boleh je dihadiri oleh siapa yang nak belajar pasal ibadah umrah, bukan …

Latest posts

I’m back

#POTD

Wadihana Islamik Steak House

To tell or not to tell

Student nowadays

Relationship! Eff it!

Kerja

Novel Melayu

Bali Trip 2014

Pathetic